Zarządzanie projektami wykonamy po wejściu w menu: ERP -> Projekty
Tworzenie
Tworzenie projektu wykonamy poprzez kliknięcie przycisku

Tworzyć projekty może tylko superPM oraz administrator.
Zostaniemy przekierowani do formularza tworzenia projektu, gdzie uzupełniamy dane.
Nazwa – Widoczna dla pracowników oraz klienta, który ewentualnie zostanie dodany do projektu.
Opis – Możemy napisać coś więcej o projekcie, gdyż czasami sama nazwa nic nie mówi.
Kolor – Przydzielamy kolor projektu, który widać na kalendarzu zadań / panel główny oraz w prawym bloku panelu głównego.
Projekt systemowy – możemy oznaczyć projekt jako systemowy, który trafi do bloku „Projekty systemowe”.
Projekt nadrzędny.

Stawka godzinowa realna – Realny koszt godziny naszego pracownika.
Stawka godzinowa dla klienta – Stawka, która jest uwzględniana przy przeliczaniu godzina / czas zadania.
Budżet zaakceptowany przez klienta [godzina] – Wpisujemy budżet godzin jaki ustaliliśmy z klientem.
Automatycznie przeliczaj budżet zaakceptowany – Opcja pozwoli automatycznie przeliczyć godziny na realny koszt pracy.

Planowany termin rozpoczęcia – Ustawiamy planowaną datę rozpoczęcia projektu.
Planowany termin zakończenia – Ustawiamy planowaną datę zakończenia projektu.
Klient – Należy wpisać kod kontrahenta, nip lub nazwę wtedy pole combo podpowie nam klienta, którego szukamy.
Pracownicy – Wybieramy pracowników, którzy będą przypisani do projektu.
Kierownik – Kierownik projektu, który będzie odpowiedzialny za projekt.
Załącz plik – Plik, który będzie można pobrać po wejściu w projekt.
Po poprawnym uzupełnieni udanych zapisujemy projekt

Po zapisaniu projektu zostaniemy przeniesieni na listę projektów.