Zarządzanie zamówieniami znajdziemy przechodząc do zakładki menu Magazyn -> Zamówienia.

Zamówienia dzielą się na zamówienia klientów oraz zamówienia zakupu.
Zamówienia klientów:
W widoku zamówień klientów zobaczymy listę zamówień jakie utworzyliśmy dla naszych klientów.

Nad listą znajduje się przycisk „Dodaj zamówienie”, który wyświetli formularz dodawania zamówienia dla klienta.
Jeżeli na liście nie będzie żadnych zamówień zobaczymy formularz tworzenia zamówienia.

Podczas dodawania zamówienia uzupełniamy serię zamówienia oraz numer zamówienia, wybieramy walutę, magazyn, status oraz klienta dla, którego tworzymy zamówienie.
Dodatkowo w formularzu tworzenia zamówienia mamy „Magazyny” oraz „Kontrahenci”, ta dodatkowa funkcjonalność pozwoli na szybkie dodanie i edycję magazynu oraz kontrahenta.
Po dodaniu zamówienia zostaniemy przeniesieni na listę zamówień.
Każde zamówienie posiada opcje:

Edycja – Pozwala na edycję utworzonego zamówienia, możemy zmienić wszystkie wartości oprócz id zamówienia.

Wydanie z magazynu – Naciśnięcie tego przycisku powoduje wydanie towaru dla klienta, któremu utworzyliśmy zamówienie. Jednak, aby wydać towar musimy go dodać w pozycjach zamówienia. Wydanie z magazynu jest możliwe do utworzenia zanim wydrukujemy fakturę VAT.

Utwórz dokument WZ – Utworzenie dokumentu WZ jest możliwe po wydaniu towaru do klienta. Na dokumencie WZ widzimy dane klienta oraz wydane pozycje.

Pobierz dokument WZ – Po utworzeniu dokumentu WZ mamy możliwość jego pobrania. (
Przykładowy dokument WZ)

Dokumenty – Jeżeli tworzyliśmy kilka wydań z różnymi produktami do jednego zamówienia i tworzyliśmy kilka dokumentów WZ możemy je pobrać z tej listy.

Drukuj fakturę – Jeżeli uznamy, że nasze zamówienie klienta jest gotowe możemy utworzyć fakturę. Faktura jest tworzona w oparciu o nasz domyślny szablon faktur VAT.

Pozycje – W pozycjach wybieramy produkty, które dodamy do zamówienia klienta. Podczas dodawania pozycji wybieramy magazyn, produkt(pozycje), ilość, cenę jednostkową dla klienta, stawkę VAT oraz upust, status.
Zamówienia zakupu:

W widoku zobaczymy listę naszych zamówień zakupów – są to zamówienia do naszych dostawców.
Jeżeli nie mamy utworzonego zamówienia do dostawcy nastąpi wyświetlenie formularza z tworzeniem zamówienia.

Nasz formularz pozwala na wyszukanie dostawcy lub ewentualne dodanie dostawcy poprzez opcję „Kontrahenci”.
W formularzu wybieramy walutę oraz magazyn docelowy do jakiego przyjmiemy dostarczony towar od naszego dostawcy. W przypadku braku magazynu możemy wykonać dodanie magazynu opcja „Magazyny”.
Po dodaniu zamówienia przejdziemy do widoku listy naszych zamówień.

Każde utworzone zamówienie posiada opcje:

Edycja – Pozwala na edycję utworzonego zamówienia, możemy zmienić wszystkie wartości oprócz id zamówienia, typ zamówienia, utworzył, data utworzenia, wartość brutto.

Przyjęcie do magazynu – Przyjęcie na magazyn powoduje dodanie ilości danego towaru w danej kwocie na konkretnie wskazany magazyn. Przyjęcie możemy zrobić tylko raz dla jednej pozycji. Po dodaniu nowej pozycji do zamówienia możemy ponownie dokonać przyjęcia na magazyn co spowoduje przyjcie nowej pozycji jaką dodaliśmy do tego zamówienia.

Utwórz dokument PZ – Utworzenie dokumentu PZ jest możliwe po przyjęciu zamówienia. po dodaniu nowej pozycji i przyjęciu jej możemy wygenerować kolejny dokument PZ.

Pobierz dokument PZ – Przycisk pobiera ostatnio utworzony dokument PZ do zamówienia. (
Przykładowy dokument PZ)

Dokumenty – Otwiera okienko z listą dokumentów PZ do pobrania.

Pozycje – W pozycjach wybieramy produkty, które dodamy do zamówienia. Podczas dodawania pozycji wybieramy magazyn, produkt(pozycje), ilość, cenę jednostkową dla klienta, stawkę VAT, status.